2008. szeptember 2., kedd

fáraók kincse


15 megjegyzés:

Muryzsani írta...

Gyönyörű ez a munkád!! Gratulálok!!

CsendesKata írta...

Teljesen odáig vagyok ezért a munkádért (is!!!)!
Szuper vagy!

Reni írta...

Ez fantasztikus lett! Hihetetlen miket művelsz!

panita írta...

Megőrülök érte! Imádom. Gyönyörű!

AgnesBeads írta...

Bámulatos! Nekem iiis!

Dóra írta...

Csodálatos!!!!

Ági mama írta...

Húú!! ez nagyon szép!!

Zsuzsi írta...

Húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúha! Ez egyszerűen mennyei! Imádom!

Kata írta...

Káprázatos!!!!!!!!

Mili írta...

Húú nem hiszem el hogy már megint lemaradtam!
Zsu csak ámulok és bámulok mindig! Ez a lánc meg különösen tetszik!

LNóri írta...

Jézus, én hülye ezer éve nem jártam erre.

Julieta bisuteria írta...

Ohh!!! Extraordinario....

Kriszta írta...

Hát apám, leveszem a kalapom! Fantasztikus!!!!!

Kriszta írta...

Hát apám, leveszem a kalapom! Fantasztikus!!!!!

Pearl jewelry írta...

wholesale jewelry cultured akoya pearls, freshwater pearls and pearl jewelrypearl necklace, pearl pendant, pearl earrings, pearl bracelet , pearl ring , pearl strands from China.