A gift to a dear friend

As I mentioned before I love Miguel Ases' works. I like how he combines colors, I envy his semiprecious stones and I do love the forms he creates, which seems to be more and more difficult. Brick stitch is not my favourite technique so far, and though it seems to be easy, it is not! To make it tight, but not too much - otherwise the element bends a little. To find the colors to highlight the forms. I have this simple one, and beleive me I worked on it two days :-)

Mint már korábban is említettem, imádom Miguel Ases munkáit. Szeretem, ahogyan a színeket kombinálja, a formákat, amiket kihoz a gyöngyökből, s amelyek egyre bonyolultabbnak tűnnek. A brick stitch nem a kedven technikám, és bár egyszerűnek tűnik, valójában nem az (bár lehet, hogy csak én vagyok nagyon kezdő benne). Nehéz eltalálni, hogy feszes legyen, de nem túlzottan, különben meghajlik az elem, amin dolgozom. A színeket is nehéz eltalálni, hogy a formához szépen igazodjon és kiemelje azt. Ez egy egyszerű kis lánc, és meglepő, de 2 napig dolgoztam rajta.




Megjegyzések