2008. június 6., péntek

Smaragdok gyöngybe ágyazva...


7 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Ez is gyönyörködteti a szemet!!

Teca írta...

Annyira,de annyira szép, elegáns!
Szívesen hordanám én is!!!

Tiszi írta...

Wooow. :D Tiszta kívánás vagyok. :D

Mili írta...

Ez csoda elegáns!
És szívfájdítóan szép!

timpi írta...

Amikor először megláttam, arra gondoltam, hogy ez szíven ütött!!!! És még mindig sajog a szívem (érte)!
Fantasztikus!!!!

Réka írta...

Gyönyörű darab! Igazából nekem először Sába királynője jutott az eszembe a csillogó smaragdról és erről a szikrázásról. Árad belőle az elegancia.

Pearl jewelry írta...

wholesale jewelry cultured akoya pearls, freshwater pearls and pearl jewelrypearl necklace, pearl pendant, pearl earrings, pearl bracelet , pearl ring , pearl strands from China.